Για άλλη μια φορά το πλοίο του εφοπλιστή Γιάννη Κούστα
(DANAOS SHIPPING Co Ltd) βρέθηκε εν αγνοία της εταιρείας, όπως τονίζεται σε
ανακοίνωση να μεταφέρει 300 κιλά κοκαϊνης.
Η αξία της
οποίας υπολογίζεται σε πάνω από 15 εκατομμύρια ευρώ..
Την ποσότητα
των ναρκωτικών ανακάλυψαν μέλη....
του πληρώματος, και αμέσως ειδοποίησαν τις αρχές
στο λιμάνι της Γένοβας. Το πλοίο που μεταφέρει κοντέϊνερ, πριν φτάσει στην
Γένοβα είχε περάσει από είχε περάσει από λιμάνια της Κολομβίας και της
Ισπανίας.
Για «κατάσχεση
ρεκόρ» 300 κιλών κοκαϊνης στο λιμάνι της Γένοβας κάνουν λόγο τα ιταλικά μέσα
ενημέρωσης. Η επιχείρηση πραγματοποιήθηκε από την ιταλική αστυνομία και το
λιμεναρχείο της Γένοβας και τα ναρκωτικά βρέθηκαν στο ελληνικό εμπορικό πλοίο
Dimitris C, το οποίο φέρει σημαία Λιβερίας.
Τα ιταλικά μέσα
ενημέρωσης επιβεβαιώνουν ότι τα ναρκωτικά εντόπισαν οι Ουκρανοί ναυτικοί του
πλοίου, κατά τη διάρκεια ελέγχου, μέσα σε μεγάλο δέμα με είκοσι σακούλες
κοκαϊνης. Η ελληνική εταιρία Danaos Shipping ζήτησε από Ιταλό δικηγόρο να
συνεργασθεί πλήρως, ως αντιπρόσωπός της, με τις Αρχές.
Να
υπενθυμίσουμε ότι στις 14 Σεπτέμβριου στο ίδιο πλοίο είχε εντοπιστεί πάλι από
τα μέλη του πληρώματος μεγάλη ποσότητα κοκαΐνης και είχαν ενημερωθεί οι
περουβιανές αρχές
Για το
περιστατικό εξέδωσε ανακοίνωση και η εταιρεία:
«Την Πέμπτη 15
Φεβρουαρίου το πρωί, στο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων DIMITRIS C της
εταιρείας DANAOS SHIPPING Co Ltd ανακαλύφθηκε από το πλήρωμα ποσότητα ύποπτης
ουσίας σε πλαστικές σακούλες.
Το πλοίο,
χωρητικότητας 3.430 TEU και με σημαία Μάλτας, βρισκόταν στις προσβάσεις του
λιμένος της Γένοβας στα διεθνή ύδατα αναμένοντας τις οδηγίες των Ιταλικών
Αρχών.
Το ύποπτο
εμπόρευμα, το οποίο βρέθηκε κρυμμένο σε δυσπρόσιτο σημείο του καταστρώματος,
ανακαλύφθηκε μετά από διεξοδικό έλεγχο που γίνεται από το πλήρωμα, σύμφωνα με
την πάγια πολιτική της εταιρίας, πριν τον κατάπλου και μετά τον απόπλου σε
λιμάνια που έχουν αυξημένες πιθανότητες διακίνησης ουσιών.
Το γεγονός
αναφέρθηκε αμέσως από τον Πλοίαρχο στην εταιρεία και στις Αρχές, σύμφωνα και
πάλι με την πάγια πολιτική της εταιρείας.
Επισημαίνεται
ότι στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, το περιεχόμενο των
εμπορευματοκιβωτίων δεν είναι γνωστό ούτε στο πλοίο, ούτε στην εταιρεία
διαχείρισης αυτού (εκτός από τις περιπτώσεις «επικίνδυνων αγαθών», δηλαδή
εύφλεκτων, χημικών, εκρηκτικών και του περιεχομένου των container – ψυγείων).
Επίσης η φορτοεκφόρτωση δεν διενεργείται από το πλήρωμα, αλλά από τρίτους,
φορτοεκφορτωτές (stevedores), οι οποίοι δεν αποτελούν αρμοδιότητα του πλοίου.
Το πλοίο
ευρίσκεται ήδη στον λιμένα της Γένοβας υπό τον έλεγχο των Ιταλικών Αρχών».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου