Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2018

Άκης Τσελέντης - Σαράντης Δημητριάδης όλος ο διάλογος της αντιπαράθεσης

Δημοσιεύουμε ολοκληρωμένη τη συνέχεια των αποκαλυπτικών  διαλόγων τις αντιπαράθεσης μεταξύ του Σαράντη Δημητριάδη και Άκη Τσελέντη μετά από δημοσίευμα  του πρώτου σχολιάζοντας την αποτίμηση των των διήμερων ενημερωτικών εκδηλώσεων, που διοργανώσανε οι Δήμοι....


Ζίτσας και Ζαγορίου, στις 22 και 23 Ιανουαρίου με την υποστήριξη του υπουργείου Περιβάλλοντος, όπου ήταν προσκεκλημένοι και ο κ. Τσελέντης από την Πρωτοβουλία Ενάντια στις Εξορύξεις Υδρογονανθράκων στην Ήπειρο.

Για το αρχικό κείμενο του κ. Σαράντη Δημητριάδη κλικ εδώ…


Διαβάζετε και κρίνετε.... 7 ΣΧΟΛΙΑ


Καθηγ. Άκης Τσελέντης 
Με έκπληξη διάβασα αυτό το ρυπαρό ψευδές επαίσχυντο άρθρο του «Πανεπιστημιακού συναδέλφου» αγνώστου σε εμένα κ. Δημητριάδη ο οποίος δε ξέρω τι σκοπούς εξυπηρετεί και ελπίζω να έχει τον ανδρισμό να απαντήσει στο τηλέφωνό μου. Ίσως αυτός ο άγνωστος «Παν/κος» να ψάχνει για δημοσιότητα αλλά όχι εκμεταλλευόμενος το όνομά μου. Φυσικά οι νομικοί μου σύμβουλοι θα με καθοδηγήσουν για τις περαιτέρω ενέργειες μου…
 

Για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα
 

1) Στα Ιωάννινα ήλθα με δικά μου έξοδα κατόπιν πρόσκλησης της προτοβουλίας πολιτών να μιλήσω για ΤΗ ΣΕΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑ, ΤΗΝ ΣΕΙΣΜΙΚΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ και μέρος της ομιλίας μου θα διαπραγματευόταν το θέμα για το αν η προβλεπόμενη συμβατική άντληση (όχι το fracking) μπορεί να διεγείρει κοντινά ρήγματα.
Απάντησα με παραδείγματα ότι τέτοιος κίνδυνος είναι μεν υπαρκτός αν κοιτάξουμε την παγκόσμιο βιβλιογραφία ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΣ.

2) Το θέμα αυτό το περιέλαβα ποιο αναλυτικά στην ομιλία μου στη Ζίτσα όπου παρέθεσα διάφορα παραδείγματα και μάλιστα έκανα και ένα αρχικό υπολογισμό για το αν μπορεί να διεγερθεί ένα μεγάλο κοντινό ρήγμα.

3) Φυσικά και ανέβηκα ΩΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΜΗ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΣ ΟΥΔΕΤΕΡΟΣ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΗΣ να μιλήσω με αλήθειες. Προς τιμή τους η προτοβουλία των πολιτών ΜΕ ΑΦΗΣΕ ΝΑ ΕΚΦΕΡΩ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΠΡΟΣΕΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΝΑ ΚΙΝΔΥΝΟΛΟΓΙΣΩ είναι ταυτιστώ με τις απόψεις της.

4) Στις ομιλίες μου ανέφερα ότι άλλο οι προσωπικές μου απόψεις καθ´ ότι δεν πιστεύω ότι πρέπει να υποθηκεύσουμε το μέλλον των παιδιών μας με ρυπογόνες μεθόδους παραγωγής ενέργειας αφού η φύση μας παρέχει πλουσιοπάροχα ενέργεια από τον Ήλιο και τον αέρα, και άλλο οι τεχνοκρατικές μου απόψεις σχετικά με ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΟΥ που έχει να κάνει με την πιθανότητα επαγόμενης σεισμικότητας από τις αντλήσεις.

5) Σας υπενθυμίζω ότι εμένα ΔΕ ΜΕ ΚΑΛΕΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ για τον απλούστατο λόγο ότι οι απόψεις μου ενοχλούν. Αλλλοι πήραν ΕΝΑΝΤΙ ΚΑΛΗΣ ΑΜΟΙΒΗΣ τις περιβαντολογικές μελέτες…

6) Ναι ανέφερα ότι επειδή τα συμφέροντα είναι τεράστια βλέπω πολύ δύσκολο να αποφευχθεί η έρευνα και εξόρυξη (εφ´ όσον υπάρχει πετρέλαιο) γιαυτο είπα ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ να επιβάλουμε μέτρα παρακολούθησης με στόχο την ελαχιστοποίησης της πιθανότητας διέγερσης κάποιου κοντινού ρήγματος.
Τι θέλατε να πάρω ένα πανό και να βγω να φωνάζω στις πλατείες σταματείστε τις έρευνες εδώ και τώρα? Αυτός δεν είναι ο ρόλος για τον οποίο κλίθηκα.

7) Αυτός ο λασπολόγος «συνάδελφος» είπε ότι ΖΗΤΗΣΑ να εφαρμοσθεί η ΠΕΡΙΒΑΝΤΟΛΟΓΙΚA φιλική μέθοδος μου με 1,5 εκ€!!!! ΠΟΤΕ ΔΕ ΖΗΤΗΣΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΟΥΤΕ ΜΟΥ ΕΓΙΝΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ. Άλωστε η ερευνητική μέθοδος ΕΧΕΙ ΕΠΙΛΕΧΘΕΙ. Απλώς συνέκρινα το κόστος μιας τέτοιας τεχνικής με το κόστος συμβατικών μεθοδολογιών. Δεν υπήρχε λόγος να ζητήσω να εφαρμοσθεί η μέθοδος μου αφού ήδη η μεθοδολογία είχε προαποφασιστεί.

8 ) Εκείνο το οποίο ζητησα ήταν ΝΑ ΑΝΑΓΚΑΣΘΕΙ Η ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ να εγκατασταθούν συστοιχίες παρακολούθησης ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΕΔΩ : από κάποιο κρατικό φορέα πχ Παν/μιο Θεσσαλονίκης, Αθήνας, Γεωδυναμικό κλπ!!!! ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΜΟΝΟ!

9) ΔΙΑΨΕΥΔΩ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ ΟΤΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΟΥ ΑΝΕΘΕΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΕΡΓΟ, ΟΥΤΕ ΥΗΡΞΕ ΣΧΕΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ.
Όλα αυτα είναι μαγνητοφωνημένα. ΔΕ ΝΤΡΕΠΕΣΕ κ. «συνάδελφε» να διαστρεβλώσεις τα λεγόμενα μου? Ποιός σε έβαλε? Εδώ καλώ και τη πρωτοβουλία να πάρει θέση.
Σχετικά τώρα με την μη συμμετοχή μου στην ημερίδα στο Ζαγόρι έπρεπε να φύγω εκτάκτως για ένα εντελώς προσωπικό θέμα σχετικά με την υγεία μέλους της οικογένειας μου.

Απάντηση

Σαράντης Δημητριάδης 
Για να ξεκαθαρίσουμε λοιπόν τα πράγματα, όπως και εσείς λέτε αγαπητέ συνάδελφε, αγαπητέ κ. Τσελέντη (οι απαντήσεις μου ακολουθούν την αρίθμηση των δικών σας διευκρινήσεων):

1) Δεν ισχυρίστηκα ποτέ και καθόλου στο «ρυπαρό, ψευδές και επαίσχυντο» άρθρο μου οτι πηγατε στα Ιωάννινα με έξοδα άλλων. Και βέβαια ανέφερα οτι πήγατε εκεί μετά από πρόσκληση της πρωτοβουλίας πολιτών. Ούτε ανέφερα στο «ρυπαρό, ψευδές και επαίσχυντο» άρθρο μου οτι πήγατε στα Ιωάννινα για να μιλήσετε για κάτι άλλο εκτός από ΤΗ ΣΕΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑ & ΤΗ ΣΕΙΣΜΙΚΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑ της Ηπείρου. Ούτε αμφισβήτησα στο «ρυπαρό, ψευδές και επαίσχυντο» άρθρο μου οτι σε μέρος της ομιλίας σας διαπραγματευτήκατε και το θέμα αν η προβλεπόμενη συμβατική άντληση (και όχι το fracking) μπορεί να διεγείρει κοντινά ρήγματα.

2) Δεν έχω κάποιο σχόλιο για όσα αναφέρετε εδώ

3) Δεν αμφισβήτησα στο «ρυπαρό, ψευδές και επαίσχυντο» άρθρο μου οτι «ανεβήκατε» ΩΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ, ΜΗ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΣ, ΟΥΔΕΤΕΡΟΣ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΗΣ για να μιλήσετε με αλήθειες. Δεν ανέφερα στο «ρυπαρο, ψευδές και επαίσχυντο» άρθρο μου οτι η πρωτοβουλία των πολιτών προσπάθησε να σας πει να κινδυνολογήσετε ή να ταυτιστείτε με τις απόψεις της.

4) Δεν έκανα στο «ρυπαρό, ψευδές και επαίσχυντο» άρθρο μου ψυχαναλυτικές προσεγγίσεις στις προσωπικές σας απόψεις για όσα αφορούν το θέμα της εξόρυξης ή μη υδρογονανθράκων στην Ήπειρο και δεν αναφέρθηκα καθόλου στο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΑΣ που έχει να κάνει με την πιθανότητα επαγόμενης σεισμικότητας από τις αντλήσεις -με την οποία γνώμη σας εξάλλου συμφωνώ.

5) Δεν ανέφερα πουθενά στο «ρυπαρό, ψευδές και επαίσχυντο» άρθρο μου οτι προσκληθήκατε από κάποιο υπουργείο, μάλλον δε σωστά διέγνωσα οτι οι απόψεις και προτάσεις σας ενοχλούν (να υποθέσω και το υπουργείο). Θα ήταν όμως πολύ χρήσιμο να μας πείτε ποιοί είναι οι «άλλοι που πήραν ΕΝΑΝΤΙ ΚΑΛΗΣ ΑΜΟΙΒΗΣ τις περιβαλλοντικές μελέτες» -και όταν λέτε ΚΑΛΗΣ, να υποθέσω πως εννοείτε ΑΔΡΑΣ (υπέρμετρης δηλαδή).

6) Στο «ρυπαρό, ψευδές και αναίσχυντο» άρθρο μου ανέφερα ακριβώς αυτά που λέτε.

7) Δεν αναφέρθηκα πουθενά στο «ρυπαρό, ψευδές και επαίσχυντο» άρθρο μου οτι ΖΗΤΗΣΑΤΕ να εφαρμοστεί η ΠΕΡΙΒΑΛΟΝΤΙΚΑ φιλική μέθοδός σας έναντι (αμοιβής προσωπικής το εκλάβατε) 1,5 εκ. Ευρώ. Ούτε ανέφερα πως σας ΕΓΙΝΕ ΚΑΠΟΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ. Ανέφερα απλά, όπως και εσείς στο σχόλιό σας τώρα, ποιο το κόστος για την εφαρμογή της μεθόδου σας.

8) Δεν ανέφερα πουθενά στο «ρυπαρό, ψευδές και επαίσχυντο» άρθρο μου οτι η εφαρμογή της μεθόδου σας θα γίνει ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΜΟΝΟ. Ανέφερα οτι θα γίνει από εσάς και τους συνεργάτες σας (προερχόμενους από το παν. Θεσσαλονίκης, Αθηνών, Γεωδυναμικό, καμιά αντίρρηση).

9) Δεν ανέφερα πουθενά στο «ρυπαρό, ψευδές και επαίσχυντο» άρθρο μου οτι το υπουργείο ΑΝΕΘΕΣΕ στον κ. Τσελέντη κάποιο ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΕΡΓΟ. Ανέφερα μόνο τι ανακοινώθηκε από πλευράς υπουργείου στα Άνω Πεδινά, στην ημερίδα από την οποία απουσιάζατε: οτι η μέθοδος του κ. Τσελέντη θα εφαρμοστεί στην περίπτωση των ερευνών και των γεωτρήσεων στην Ήπειρο -με τη συμμετοχή και τη δική σας προσωπικά, υποθέτω. Και φαντάζομαι σας κοινοποιήθηκε αυτή η απόφαση του υπουργείου. Αν όχι δεν φταίω εγώ.

Αγαπητέ κ. Τσελέντη: Κανένας δεν με έβαλε να διαστρεβλώσω τα λεγόμενά σας. Έχω τις δικές μου απόψεις και τις δημοσιοποιώ χωρίς φόβο και πάθος. Παρακαλώ δε να αφήσετε έξω από τις όποιες παραμένουν μεταξύ μας παρεξηγήσεις την πρωτοβουλία των πολιτών. Που έχει πολύ πιο σημαντικά πράγματα να κάνει. Αυτή εξάλλου θα βγάλει ή έχει ήδη βγάλει τα δικά της συμπεράσματα, που μας ξεπερνούν, εμένα και εσας.

Για τη μη συμμετοχή σας στην ημερίδα στο Ζαγόρι δεν μπορείτε να πείτε πως σας αδίκησα. Ανέφερα στο άρθρο μου σε δύο σημεία …»μπορεί να του έτυχε κάτι σημαντικό του ανθρώπου» και …»αν δεν υπήρχε άλλος λόγος ίσως γι’ αυτό δεν παρευρέθηκε».

Ο ρυπαρός, ψεύτης και επαίσχυντος συνάδελφός σας.

υ.γ. Το οτι είμαι άγνωστος σε εσας δεν αποτελεί θέμα. Δεν χάνετε και τίποτα.

Απάντηση

Καθηγ. Άκης Τσελέντης 
Ευτυχώς «τα μαζέψατε» λαθος στόχο διαλέξατε…

Απάντηση

Σαράντης Δημητριάδης
Διαβάστε το κείμενό μου και ξανακοιτάξτε και το δικό σας. Και πέστε μου τι ακριβώς »μάζεψα» εγώ και τι μήπως εσείς. Θα διαπιστώσετε πως όσα μου καταμαρτυρούσατε ήταν της φαντασίας και της υπερευαισθησίας σας, που κάποιος κακόπιστος θα μπορούσε να αποδώσει και σε μύγιασμα.
Στόχος μου είναι ένας και μόνος: η ακύρωση της αδειοδότηση της έρευνας και εξόρυξης υδρογονανθράκων στην Ήπειρο. Με τις ελάχιστες δυνάμεις που διαθέτω. Στόχος αν θέλετε ουτοπικός. Εσείς πάντως είστε έξω από το στόχο μου αυτόν.
Ο μη «μαζεμένος» συνάδελφός σας

Απάντηση

Καθηγ. Άκης Τσελέντης 
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΤΕ ΤΟ ΣΤΟΧΟ ΣΑΣ, ΤΟ ΕΥΧΟΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΗΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΑΠΛΩΣ ΚΑΚΩΣ ΜΕ ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΑΤΕ ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΨΕΥΔΗ

Απάντηση

Σαράντης Δημητριάδης

Επιμένετε πως έγραψα απαράδεκτα ψεύδη. Αλλά καθόλου δεν μπορέσατε να υποδείξετε ποια είναι αυτά. Και αυτοί που μας διαβάζουν έχουν ασφαλώς κρίση.

Χαίρομαι που λέτε οτι είστε από την πλευρά με την οποία είμαι και εγώ. Και ελπίζω να το αποδείξετε με πράξεις. Όχι σε μένα, στους ηπειρώτες.

Οψόμεθα όποτε προκύψει.

Απάντηση
Καθηγ. Άκης Τσελέντης 
Μια δήλωση από τις από το FB. Αδίκως με στοχοποιησατε και υπονοησατε εμένα σα Δούρειος Ίππο. ΣΑΣ ΕΙΠΑ ΗΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΛΕΥΡΑ…

Σχολιαστής
«Εχω ολη τη καλη διαθεση να δεχτω οτι ο Κος Καθηγητης του ΑΠΘ πραγματι δεν συμφωνει με την ανεξελεγκτη »αναπτυξη» αντλητικων εγκαταστασεων. Διαβαζοντας το κειμενο του, συμφωνω επισης οτι ο ρολος και οι μεθοδευσεις της εταιρειας περιβαλλοντολογικων μελετων και συμβουλων που επωνυμως αναφερει, ειναι αμφιλεγομενα και προκαλουν ερωτηματικα. Εν τουτοις, δεν καταλαβαινω τι σχεση μπορει να εχει ο Τσελεντης με ολα αυτα, γιατι ξεκιναει το κειμενο απο τον Τσελεντη και σε τι – τελικα – ευθυνεται σαν σεισμολογος. Κι αν υποθεσουμε οτι ο στοχος του Κου καθηγητη του ΑΠΘ ειναι να εμποδισει τις ανεξελεγκτες αντλησεις, γιατι σχολιασε με δεικτικοτητα τις 3 δηλωσεις Τσελεντη. Θα μπορουσε (με την ιδιοτητα του πανεπιστημιακου) να μιλησει σε απ’ ευθειας προσωπικη επαφη με τον Διευντη του Γεωδυναμικου, κι οχι να τον συμπεριλαμβανει σε ανοιχτο δημοσιο σχολιο μαζι με την »εταιρεια συμβουλων». Μαλλον αστοχη ενεργεια ενος κλασικου »πανεπιστημιακου». Αυτο καταλαβα.»

ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΕΙ?
 


antigoldgr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...