«Τώρα μπαίνουν στη
σκηνή οι 'Ικέτιδες' του τραγωδού Αισχύλου,
που διαγράφηκαν στο Πανεπιστήμιο
Σορβόννη του Παρισιού μετά από διαμαρτυρία
των φοιτητών, που καταγγέλλουν το έργο
ως ρατσιστικό.
Όταν
υπάρχουν τέτοια εκθαμβωτικά γαϊδούρια,
προσβάλλουν την έννοια του Ανθρωπισμού.»
Έχουμε
αναλύσει διεξοδικά, σε παλιότερα κείμενά
μας, ότι ο στρατηγικός στόχος της Νέας
Τάξης (υπερεθνικού ιμπεριαλισμού) είναι
η ΑΠΑΞΙΩΣΗ....
η ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ, ακόμα και ο
ΑΦΑΝΙΣΜΟΣ της Ιστορίας, των Ιδεών, του
Πολιτισμού, της Τέχνης, της Σκέψης…
Αυτό
γίνεται ιδιαίτερα ορατό στην Ελλάδα,
ακριβώς
διότι ο Ελληνικός Πολιτισμός έχει
γρανιτένια ιστορική συνέχεια, καθώς
και τέτοιες Δομές και Κορυφώσεις
πνευματικής και καλλιτεχνικής δημιουργίας,
που έχουν καταγραφεί και επηρεάσει
ανεξίτηλα το παγκόσμιο ιστορικό
γίγνεσθαι…
Αυτός
είναι και ο βασικός λόγος που εδώ στη
χώρα μας έχουν κατασκευαστεί άπειρες
και ποικίλες «ομάδες κρούσης»
εθνομηδενιστών, πληθώρα επιδοτούμενων
«αντιεθνικιστικών» και «αντιρατσιστικών»
Ιερατείων που εργάζονται, εδώ και πολλά
χρόνια, για να ρίξουν στην πυρά τον
ελληνικό πολιτισμό, στιγματίζοντάς τον
ως «εθνικισμό», «ρατσισμό» και CIA…
Τα
νέα Ιερατεία του Σόρος (με εμπροσθοφυλακή
τα πανεπιστημιακά ιδρύματα, τις ΜΚΟ και
τις πολύχρωμες «αριστερές» ποικιλίες
της Νέας Τάξης), είναι τόσο αδίστακτα
και μοχθηρά, λυσσασμένοι γενίτσαροι
του 4ου Ράιχ, που έχουν ρίξει στην πυρά
του «εθνικισμού», του «ρατσισμού» και
CIA όλους τους μεγάλους δημιουργούς και
μύστες του ελληνικού Πολιτισμού, της
Τέχνης και των Γραμμάτων…
«Εθνικιστές»
έχουν στιγματιστεί, επανειλημμένα, ο
Μίκης, ο Καβάφης, ο Ρίτσος, ο Σεφέρης και
όλοι σχεδόν οι κορυφαίοι Έλληνες
δημιουργοί…
Και
φυσικά το σύνολο του ελληνικού λαού που
αντιδρά στον ΑΦΑΝΙΣΜΟ της ιστορικής
και εθνικής του ταυτότητας…
Τώρα
ένα από τα σύγχρονα Ιερατεία του 4ου
Ράιχ, το Πανεπιστήμιο του Παρισιού
Σορβόννη, ρίχνει στην πυρά και τον
Αισχύλο.
Αναλυτικά,
για την τερατώδη αυτή αυθάδεια της
Διεθνούς Νεοταξικής Ιεράς Εξέτασης,
διαβάστε εδώ:
«Ὦ
παῖδες Ἑλλήνων, ἴτε,
ἐλευθεροῦτε
πατρίδ᾽, ἐλευθεροῦτε δὲ...
παῖδας,
γυναῖκας, θεῶν τε πατρῴων ἕδη,
θήκας
τε προγόνων· νῦν ὑπὲρ πάντων ἀγών.»
Αισχύλος,
"Πέρσαι", στίχοι 402-405.
μετάφραση:
«Εμπρός,
των Ελλήνων γενναία παιδιά!
να
ελευθερώσετε πατρίδα, τέκνα, γυναίκες
και
των πατρικών θεών σας να ελευτερώστε
τα ιερά
και
των προγόνων τους τάφους·
τώρα
για όλα ᾽ναι που πολεμάτε.»
Αρκετοί θέλουν
να νομίζουν πως όλα είναι "συμπτώσεις",
"συνομωσιολογίες"…
Αυτό
συμβαίνει;
Πολλές
οι "συμπτώσεις"…
Γνωρίζαμε για τη
Μακεδονία και τις απαιτήσεις των
ιμπεριαλιστών για προτεκτοράτα
αντιμετώπισης του σήμερα Ρωσικού
κινδύνου (χθες κομμουνιστικού κινδύνου),
πως ο Ανδρέας Παπανδρέου ήταν σαφής:
"Το
όνομα μας είναι η ψυχή μας!", αλλά
μας λένε πως δεν είναι έτσι [Βλέπε:
Μάθαμε πως ο Χριστός
ήταν μετανάστης [Βλέπε:
Ο Παπαδημούλης πιστό "παπαδάκι" του "Ευαγγελίου Σόρος"] και είχαμε την "επιστημονική"
τεκμηρίωση από πολιτικούς και θρησκευτικούς
ηγέτες [Βλέπε:
Δεν
γνωρίζαμε σωστά τον Όμηρο κι έτσι μας
λένε και για τον "μετανάστη Οδυσσέα"...
[Βλέπε:
Τώρα
το θεωρούμενο ως ένα από τα καλύτερα
Πανεπιστήμια του πλανήτη και μάλιστα
στη Γαλλία του "φωτός, πολιτισμού και
δημοκρατίας" (από ποιους και γιατί;),
το Πανεπιστήμιο του Παρισιού Σορβόννη
(La Sorbonne) αποφάσισε πως οι "Ικέτιδες",
το έργο του Αισχύλου, είναι
"ρατσιστικό"!
Σημειώνει
ο Ιταλός μαρξιστής φιλόσοφος Diego Fusaro:
«Τώρα
μπαίνουν στη σκηνή οι 'Ικέτιδες' του
τραγωδού Αισχύλου, που διαγράφηκαν στο
Πανεπιστήμιο Σορβόννη του Παρισίου
μετά από διαμαρτυρία των φοιτητών, που
καταγγέλλουν το έργο ως ρατσιστικό.
Όταν υπάρχουν τέτοια εκθαμβωτικά
γαϊδούρια, προσβάλλουν την έννοια του
Ανθρωπισμού.»
«Ο
Χίτλερ επέστρεψε. Χωρίς σβάστικες και
μουστακάκι.
Ομιλεί
την αγγλική κι επαναλαμβάνει πως
“μας το ζητεί η Ευρώπη”.
Καταδικάζει
τις τραγωδίες του παρελθόντος,
για
να νομιμοποιήσει τις οικονομικές
γενοκτονίες που επιτελεί,
πάντα
στο όνομα της αγοράς και της ελεύθερης
μετακίνησης»
Ρατσιστής,
εθνικιστής κι ο Αισχύλος... για το έργο
του:
Ικέτιδες
Ανέβηκε
το 463 π.Χ. (1073 στίχοι).
Το
χορό συγκροτούν οι κόρες του Δαναού.
Τόπος το Άργος.
Πρόσωπα:
Δαναός. βασιλιάς, κήρυκας.
Την
τριλογία συμπλήρωναν οι τραγωδίες
Αιγύπτιοι και Δαναΐδες
Οι
πενήντα κόρες του Δαναού (στο χορό
συμμετέχουν δώδεκα), με αρχηγό τον πατέρα
τους καταφεύγουν ικέτιδες στο Άργος
και αγκαλιάζουν τους βωμούς.
Προσπαθούν
να αποφύγουν το γάμο με τα ξαδέρφια
τους, παιδιά του Αιγύπτου. Ζητούν
προστασία, αλλά ο βασιλιάς του Άργους
μένει αναποφάσιστος. Η απόφαση είναι
δύσκολη. Αν τις βοηθήσει, οι Αιγύπτιοι
θα του κηρύξουν πόλεμο. Αν τις διώξει,
θα ασεβήσει στον Ξένιο Δία. Οι κοπέλες
απειλούν ότι θα κρεμαστούν από τα
αγάλματα, πράγμα που θα επιφέρει αξερίζωτη
κατάρα στο 'Άργος. Είναι έτοιμος ν'
αντιμετωπίσει θετικά το ζήτημα τους,
αλλά το θέτει στη λαϊκή συνέλευση, η
απόφαση της οποίας έχει γι' αυτόν
δεσμευτικό χαρακτήρα.
Τη
θετική απόφαση της συνέλευσης μεταφέρει
ο Δαναός. Ακολουθούν οι ευχαριστίες του
χορού και οι ευλογίες του για το
Άργος.
Όμως τα πλοία των Αιγυπτίων κάνουν την εμφάνιση τους. Ακολουθεί σκηνή με τον κήρυκα των Αιγυπτίων που προσπαθεί ν' αποσπάσει τις κοπέλες και στο βασιλιά που τον διώχνει στα πλοία. Οι Δαναΐδες σε πομπή μαζί με τον παραχορό (υπηρέτριες) κατευθύνονται επιτέλους στην πόλη, εγκαταλείποντας τη σκηνή με χαρούμενο τραγούδι.
Όμως τα πλοία των Αιγυπτίων κάνουν την εμφάνιση τους. Ακολουθεί σκηνή με τον κήρυκα των Αιγυπτίων που προσπαθεί ν' αποσπάσει τις κοπέλες και στο βασιλιά που τον διώχνει στα πλοία. Οι Δαναΐδες σε πομπή μαζί με τον παραχορό (υπηρέτριες) κατευθύνονται επιτέλους στην πόλη, εγκαταλείποντας τη σκηνή με χαρούμενο τραγούδι.
Γιατί αυτά τα σαφή "μηνύματα" της νέας τάξης των τραπεζιτών δεν γίνονται γνωστά;
«Εάν
δεν είστε προσεκτικοί, τα μέσα μαζικής
ενημέρωσης
θα
σας κάνουν να μισείτε τους ανθρώπους
που καταπιέζονται
και
να αγαπάτε αυτούς που καταπιέζουν!»
Μάλκολμ
Χ
Σ'
όλους αυτούς που
επεξεργάζονται αυτές τις νέες
"επιστημονικές" ερμηνείες, ρωτάμε:
Πληρώνεστε από
πρόγραμμα "Ορίζων Ευρώπη";
[Βλέπε:
«Ο
ευρωπαϊσμός είναι ένα έκτρωμα του
ιμπεριαλισμού»
Ρόζα
Λούξεμπουργκ
Μπροστά
στις ευρωεκλογές του Μάη θέλουν να
δυναμώσουν το δημοκρατικό "Μέτωπο
από τον Μακρόν ως τον Τσίπρα", για
την "Ευρωπαϊκή Άνοιξη", "καλύτερη
Ευρώπη" είναι το αφήγημα...
Όμως Ο πανικός των ευρωκρατών μεγαλώνει κι επιτακτική η αναγκαιότητα Η Καρχηδόνα πρέπει να καταστραφεί... «Europa delenda est»!
«Σήκω
πια χώρα μου Ελλάδα, πολύ καιρό πεσμένη
έμεινες»
Αισχύλος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου