Παρασκευή 19 Απριλίου 2019

Γιατί αρνούμαι να συνταχθώ με τους «Αριστερούς» για τις Γερμανικές αποζημιώσεις…

Οι Γερμανοί που εκτέλεσαν τους δικούς μου και έκαψαν το σπίτι μας, οι Γερμανοί οι οποίοι ποτέ δεν με αποζημίωσαν που με άφησαν ορφανή, 
που με άφησαν να κοιμάμαι για χρόνια στον αχυρώνα, τώρα ετοιμάζονται να κατασχέσουν το σπίτι μου γιατί χρωστάω. 

Αυτά που μου χρωστάνε ξεχαστήκανε....


Αυτά που μου χρωστάνε, για χρόνια ολόκληρα τα παρέπεμπαν στις Ελληνικές καλένδες κι εκείνοι και οι ντόπιοι συνεργάτες τους. 

Υπάρχουν μόνο αυτά που τους χρωστάω.

Τότε, όταν οι Γερμανοί έκαιγαν το σπίτι μας και εκτελούσαν τους δικούς μου, είχαν για συνεργάτες τους τούς ταγματασφαλίτες οι οποίοι, πριν οι Γερμανοί κάψουν το σπίτι μας, κατέκλεψαν ότι είχε μέσα. 

Σήμερα οι Γερμανοί στην αρπαγή του σπιτιού μου έχουν για συνεργάτες τους τούς Αριστερούς που έγιναν κυβέρνηση τάζοντας, εκτός των άλλων, ότι θα σώσουν τα σπίτια μας! 

Αυτοί οι σημερινοί ταγματασφαλίτες, οι «Αριστεροί», αναρωτιούνται γιατί σήμερα δεν υποστήριξα την πρόστυχη προεκλογική τους φαμφάρα για τις Γερμανικές πολεμικές αποζημιώσεις. 

Γιατί ούτε τότε εμπιστευόμουν, ούτε και τώρα εμπιστεύομαι τους συνεργάτες των Γερμανών, πολύ περισσότερο δεν κάνω κολεγιές μαζί τους. 

Γιατί δεν δέχομαι να συνταχθώ με αυτούς που μου αρπάζουν το σπίτι μαζί με τους Γερμανούς, ενώ είχαν δεσμευτεί ότι θα το γλιτώσουν, και την ίδια στιγμή με δουλεύουν πως θα με αποζημιώσουν για το σπίτι που μου έκαψαν και για τους γονείς που μου στέρησαν οι συνεργάτες τους οι Γερμανοί…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...