Παρασκευή 24 Μαΐου 2019

Όλα στραβά και εμείς είμαστε οι ανάποδοι

Έκανες το λάθος και πίστεψες ότι με μία ψήφο θα αλλάξουν όλα.

Αν θες να βρεις την πραγματική λύση διάβασε το ανάποδα.

Αποφάσισα να πάω στο ΚΚΕ και στη Λαϊκή Συσπείρωση.

Να υποστηρίζω δηλαδή ένα κόμμα και έναν χώρο που....
 
να είναι αποκούμπι των εργαζομένων του λαού, αφού από τα σπλάχνα του είμαι και εγώ.

Να σεβαστώ την ιστορία της αριστερής οικογένειας μου και τους αγώνες που έδωσαν.

Να μην πουν ότι τους μαγά(σύ)ριζα.

Να σεβαστώ τους νεκρούς της Καισαριανής και το αίμα τους που στη 1η Μάη του 1944 εκτελέστηκαν για αυτά που πίστευαν.

Να τιμήσω τον Σαμαρινιώτη, τον Σαράφη και τον Άρη, με τον λόγο του στη Λαμία, που είναι ο ορισμός της εθνικής ανεξαρτησίας και μνημείο αγάπης για την πατρίδα.

Βαρέθηκα να βλέπω το ΝΑΤΟ να μακελεύει τους λαούς και τα παιδιά στη Παλαιστίνη να μην παίζουν κρυφτό μεταξύ τους, αλλά με τις βόμβες τους Ισραήλ, ενώ εμείς ακούμε αμέριμνοι Eurovision.

Κουράστηκα να με κοροϊδεύουν το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ, να με παίζουν μπαλάκι, να πηγαίνω από τον έναν στον άλλον, να θεωρώ ότι με μία ψήφο θα τα λύσω όλα.

Πιστεύω στην πραγματική Αριστερά, για μία καλύτερη κοινωνία, για μία κοινωνία που θα φτιάξουμε εξυπηρετώντας τις δικές μας ανάγκες.

Αηδίασα να βλέπω δημάρχους και περιφερειάρχες να μιλούν για οδικούς άξονες, που θα δώσουν τιμή στα αγροτικά προϊόντα και για απορροφητικότητα του ΕΣΠΑ, αλλά να φοβούνται να τα βάλουν με τη κυρίαρχη πολιτική και τη νομιμότητα της. Και θα μου πεις πως να τα βάλουν; Αφού εκπρόσωποι τους είναι.

Όχι να κόβουν τη σύνταξη του πατέρα μου και του παππού μου, να λιποθυμάνε παιδιά στα σχολεία, τα νοσοκομεία να μην έχουν ούτε γάζα και όλα αυτά για να πληρώνουν τις δόσεις και να υπογράφουν μνημόνια.

Αγανάκτησα και βγήκα στο δρόμο και στις πλατείες.

Διεκδίκησα στο σωματείο μου και οι εργατοπατέρες του εργοδοτικού συνδικαλισμού με ξεπούλησαν.

Είναι λάθος, είναι στο χέρι μου να το αλλάξω.

Ήρθε κάποιος και μου έδωσε ελπίδες για αυτή την κοινωνία.

Πίστεψα σε έναν ηγέτη.

Έφυγα από το ΚΚΕ και πήγα στον Σύριζα.

ΥΓ1. Έκανες το λάθος και πίστεψες ότι με μία ψήφο θα αλλάξουν όλα.

Αν θες να βρεις τη πραγματική λύση διάβασε το ανάποδα.

Γιώργος Συκάς


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...