Δευτέρα 24 Ιουνίου 2019

Τα ξεπουλήσατε στο γιουσουρούμ… για ένα κουστούμ…

Ήταν οι πόρτες μου δίχως μπαχτσέδες -και μεντεσέδες κρατάνε τη γη -γίναν οι φτέρνες μου σαν τροχαλίες -και στον κουβά τους αράζεις εσύ -αλλάζεις συχνά κάθε τόσο στολή -αλλάζεις οσμή, αλλάζεις σασί -και η ελπίδα μας έχει θαφτεί -σαν τον Ντορή μέσ’ στο παχνί.

Πάγωσε η ψείρα μου και παραπαίουσα -μ’ ένα τικ τακ μου ματώνει τ’ αυτιά -όλα με πρόγραμμα όλα με σχέδιο....
 
-πρωτοκολλήσανε τον έρωτα -και θες να πετύχω με μια μπαταριά -χίλια φλουριά, χίλια φλουριά -για να σου χαρίσω μαντάτα καλά -να `χεις αγάπη μου λεφτά.

Ποντικοφάρμακο για τους μεγάλους -και μουρουνόλαδο για τα παιδιά -κι έπλεξες σώβρακα για τους φαντάρους -και θυσιάστηκες πατριωτικά -σου στέλνω μύνημα μ’ ένα ταμ ταμ -να μαγειρεύεις με βιτάμ -κι ήσουνα γόησα κι έκανες μπαμ -κι εγώ σε ψάχνω στο χαμάμ.

Άδειο το βλέμμα σου, κούφιες οι ώρες μας -στα ενυδρεία σε χώσαν ζωή -συνηθισμένοι ο καθένας στο ρόλο του -κι η φαντασία μας έχει χαθεί -την ξεπουλήσαμε στο γιουσουρούμ -για ένα κουστούμ, για ένα κουστούμ -την ξεπουλήσαμε στο γιουσουρούμ -για ένα κουστούμ, για ένα κουστούμ.

Μία διαδήλωση δέκα μικρόφωνα -και τα μεγάφωνα στη διαπασών -χιλιάδες δίποδα με μαγνητόφωνα -κι έχουν λουστεί με την ίδια λοσιόν -ξεπουληθήκαμε στο γιουσουρούμ -για ένα κουστούμ, για ένα κουστούμ -κι ο εαυτούλης σας πέταξε βζούμ -ταρατατατζούμ, ταρατατατζούμ.

Ω εποχή μού θυμίζεις τον Καίσαρα -κι οι μελλοθάνατοι σε χαιρετούν -κι όσο γερνώ μπουσουλώ με τα τέσσερα -τα τροχοφόρα με προσπερνούν -φεύγω να πάω να βρω στο Μπανκόγκ -τον σύντροφό μου τον Κινκ Κονκ -μές στο μυαλό μου βαράνε τα γκόγκ -μοιάζω με μπάλα του πινκ πογκ.

Μας εκτελούνε με σφαίρες ντούμ ντούμ -σφαίρες ντούμ ντούμ, σφαίρες ντούμ ντούμ -κι εμείς ξεπουλιώμαστε στο γιουσουρούμ -ταρατατατζούμ για ένα κουστούμ.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...